perjantai 5. syyskuuta 2008

Aarrearkku


Katsokaa ja ihailkaa, miten loistavan Aarrevaihtopaketin San on minulle koonnut.

Jo paketin ulkomuoto, kaunis Marimekon punainen laatikko, nätti nätti! Haimme sen Hemun kanssa heti koulusta tullessa ja Hemu halusi viedä paketin omaan huoneeseen, avata siellä ja tuoda tavara kerrallaan näytille.

Ja kylläpä siellä olikin näytille tuotavaa. Ihanan tuntuista bambulankaa, olen sitä muutaman kerran painanut poskea vasten, se tuntuu kuin silkiltä tai vauvan pepulta, ihan yhtä pehmeää. En malta sitä laukkuun käyttää, kenties siitä tulisi jonkinlainen juhlavampi huivi vaikka salomoninsolmuilla? Aika näyttää.

Kassinkahvoja mulla ei ole, noissa Novitan lehdissä on ollut aika paljon kassiohjeita ja mulla kun ois tota Tennesseetä aika lailla, luulen, että virkkailen sellaisesta noihin kahvoihin kassin.

Helmet olivat tosi kauniin värisiä, auringonkeltaista ja -oranssia. Sopivat hyvin minun uuteen inspiraatiooni helmeilyyn, kiva kiva. Hemu sanoi mittaa tuodessaan, että nyt ei äiskän tarvi aina ettiä mittaa, kun on tällainen hieno :)

Herkkuosastolla oli espressolla maustettua maitosuklaata, sen ajattelin (saa nähdä miten toteutuu) säästää itsellisiin herkkuhetkiin, palkkioiksi aina semmoisina päivänä kun suklaapalkka oikein makoisalta maistuu. Daim'illa ja Tobleronella maustetut cappucinojauheet olivat minulle uusi tuttavuus, olen jo maistanut jälkimmäistä. Ja tosi hyvää oli!

Ja Hemu nautiskeli lakuista hyvällä mielellä (hammashoitolan jälkeen, en antanut avata ennen sitä). Laku on Hemun suurta herkkua.

Sinä osaat -lehteä olen joskus selaillut. Tuossa oli paljon kivoja ohjeita, sekä askartelua että käsitöitä. Ihana ideapankki.

Vaan jos sinä San ihmettelit blogissasi, että sinua on vakoiltu, niin et ihan puhtain paperein selviä sinäkään! Minä ihmettelen, että missä vaiheessa sinä oot käyny sovittamassa nuo sukat mun jalkaan. Ne ovat nimittäin just eikä melkein sopivat. Ja kauniit, lämpimät ja ihanat.

♥ KIITOS SUURESTI! ♥

2 kommenttia:

san kirjoitti...

Hieno juttu, että lakut maistuivat, lanka miellytti ja lehdessä riittää luettavaa :) Ajattelin, että saattaisit arvostaa sukkien syksyisiä sävyjä. Lanka on muuten Trekking Hand Artia sävyssä Jamaica. Mahtavaa, että sattui sopivat!

Tää oli tosi hauska vaihto, oli kiva pähkäillä ja suunnitella, vaikka aika paljon kyllä jännittikin :) Oli tosi kiva lukea, että paketti tuotti hyvää mieltä.

Riikkis kirjoitti...

Tuotti todellakin iloa. Mietinkin, mitä lankaa nuo sukat ovat, hyvä oli saada tuo tieto. Ihanan ohuet ovat, niitä tulee varmasti pidettyä talvella paljon, mahtuvat hyvin kenkiin. Nukuin jo viime yön ne jalassa.