torstai 10. huhtikuuta 2008

Kolmen kärki

Nappasin tämän Sennachieltä, otahan halutessasi kiertoon ja kommenteeraa mulle, niin käyn lueskelemassa sinunkin vastauksesi.

10 vuotta sitten 1998:
1. Odotin Hemua syntyväksi vähän yli puoli vuotta ja toisen puolen katsoin kasvua
2. Muutin synnyinpaikkakunnaltani pois
3. Olin töissä lastenohjaajana
Viisi vuotta sitten 2003:
1. Aloitin nykyisessä työssäni
2. Ajelin punaisella Volvolla
3. Sairastin joulun alla influenssan, joka pisti konttaamaan
Kolme vuotta sitten 2005:
1. Hemu aloitti eppuluokan
2. Aloin haaveilla virasta
3. Olin riparilla opena piiitkästä aikaa
Vuosi sitten 2007:
1. Oli elämäni tähän asti rankin kevät
2. Muutin nykyiseen kotiini
3. Vaihdoin autoa
Tähän asti tänä vuonna 2008:
1. Olen käynyt jo Venäjällä ja Ruotsissa
2. Olen saanut aikaiseksi erinäisiä käsitöitä
3. Olen myrkyttänyt muurahaisia
Eilen:
1. Tulin halatuksi ;)
2. Linjuri jätti minut
3. Luin blogeja puoleenyöhön
Tänään:
1. Leivoin teeleipiä
2. Olin illallakin töissä
3. Söin päivällä hernekeittoa ja lettuja
Huomenna:
1. Toivottavasti pääsen Jukka Leppilammen konserttiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Vien Hemun jumpalle uimahalliin
3. Käyn maitokaupassa
Sitten tässä oli vielä kohta ensi vuonna 2009, mutta siihen en kerta kaikkiaan osannut vastata mitään. Kun ei voi tietää.

3 kommenttia:

Sennie kirjoitti...

Kiva kun teit, näitä oli kiva lukea!! Ja toivottavasti pääset konserttiin!!!!!!!!
Hauskasti otat osaa kuvablogiin myös :)

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti pääsen! Ja vielä, parhautta, oon menossa sinne PÄIVIN kanssa! Että tämmönen juttu mahdollistuu meille molemmille, se on jo melkein liikaa, vieläkään ei uskalla ihan täysillä olla varma, toteutuuko. Mutta toivon!

Ja noista meemin vastauksista, mä muistan aina sen, kun olin synnärillä Hemun saaneena ja sinne kuulin, että sinäkin odotat. Voi mikä riemu! Ja sitten seuraavana päivänä multa arvuuteltiin, että arvaas, montaako Sennu oottaa...

Ja sitten teidän koululaiset on kuitenkin samalla vuodella kuin meidän Hemu :) Syntymäpainot vähän eri luokkaa, teiltä vissiin kolme painoi yhteensä samanverran kuin Hemu yksin (4 420g)...

Sennie kirjoitti...

Oi nostalgiaa...... Ja mä muistan ne kuvat susta ja Hemusta siellä synnärillä.. Oih....!
Hih, niin taisi kolme painaa samanverran, pöh kun en muista grammoissa.. Paitsi että kaikki yhteensä oli yli 5 kg eikä siihen laskettu istukoita (jokaisella omat..).