keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Kuulumisia

Oonpa tässä välissä kerinnyt kouluttaa toisen Hengellinen työ verkossa -peruskurssini, käydä Seinäjoella Juha Tapion konsertissa, saada varauksettomia rakkaudentunnustuksia Emmeltä, sairastaa oksennustaudin ja sairastua vyöruusuun. Siis monenmoista. Kutonutkin olen, valmista ei siltä rintamalta vielä näy. Tallinnan lankataivas -reissuun oon lähdössä huhtikuun lopulla joten vanhoja kantsis kutoa poies rivakasti.
Mutta nyt täytyy esitellä tänpäiväinen ompelukseni. Tein Ihan Itse projektipussukan Aurinkoista Kahelivaihtoa varten ja oon niin ylpeä itsestäni. Mä en todellakaan osaa ommella joten tämä vuorillinen pussukkainen on itselleni omalta mukavuusalueelta poistuminen.Ihan ei kaik mennyt kuin Strömsössä mutta olen kuiteskin tyytyväinen.

4 kommenttia:

Näppi kirjoitti...

Viimein on sulta palakinnoks saamani lanka muotoutunu sukiks ja esittelyssä blogissa. Kiitos vielä kerran langasta, sukat on ollu mieluisat ja palijon käytössä.

Riikkis kirjoitti...

Kiva kuulla, Näppi!

Anonyymi kirjoitti...

Osaatpas ommella:-)

Voi ikäviä tauteja, toivottavasti olet nyt kunnossa.

Sain kaulaliinan valmiiksi ja siirryin remontointihommiin, ne sopii mulle paremmin.

Sari

Riikkis kirjoitti...

Sari, :D remonttikommentille!

Viruslääke tuntuu purevan, rakkulat eivät riehaantuneet eikä särje tolkuttomasti.