maanantai 26. toukokuuta 2008

Ihana päätös SNY-kierrokselle

Tänään hain SNYn kevään viimeisen paketin postista:

Yritin kuvata sitä niin, että pääsisi todella oikeuksiinsa, mutta en osannut tarpeeksi hyvin. Paketissa oli SNYn tekemä Mittumaari-huivi täydellisen värisestä Australiassa käsinvärjätystä villalangasta. Ensimmäinen iso huivini ja voi, miten juuri minun väriseni. Ja uniikki vielä ;)

Kesälukemistoksi sain dekkarin, en ole tuota lukenut, mutta dekkarit kuuluvat ehdottomasti lukulistalleni, joten varmasti aloitan pikimmiten. Kirjan nimi ei näköjään huonossa kuvassani erotu, kyseessä on siis Karin Fossumin Mustat sekunnit.

Hemu sai jälleen postimerkkejä ja kortin, minä kortin ja ihan oikean, käsinkirjoitetun kirjeen. Luulenpa, että vastaan sinulle!

Neuleystäväkseni paljastui Liinu Villikani, jota olinkin hiukan epäillyt. Itse kun Liinulle lähetin keväällä pikkupaketin ja bongasin siitä postitoimipaikan, josta seuraava minun pakettini tuli. + aavistelin hänellä olevan yhteyksiä Viroon. Täytyy tunnustaa, että kun kävin Liinun blogissa ja näin siellä esittelyssä tuon huivin, joka kuulemma oli lähdössä eteenpäin, mielessäni heräsi toive, että voi jospa jospa huivi olisi tulossa minulle, niin ihana se on. Ja kiitos Liinu, täytit tämänkin toiveeni ja niin monta muutakin.

Kiitos kevään kierroksesta, tämä oli minulle ensikerta ja onnistui vallan mainiosti. Liinu, olit ihana SNY ja sait minut ja Hemun niin monta kertaa hyvälle mielelle!

1 kommentti:

Liinu kirjoitti...

Kiitos kehumisesta, Riikka. On mukavaa, kun onnistuu ilahduttamaan. Nyt voin jo kommentoidakin omalla nimellä :)