torstai 12. marraskuuta 2009

Kriisilapaset

Aamupäivällä Tiitta-tädin tavoitti tekstiviesti, joka kertoi Emmen perheen ajautuneen aamulla perinaiselliseen ja vakavaan kriisitilanteeseen: punaisen haalarin kanssa ei ollut muita lapasia laitettavaksi kuin sinisiä!

Jokainen nainen ymmärtää, ettei moinen huolettomuus pukeutumisen suhteen millään käy päinsä, joten äitinsä pyysi kummitädiltä apua, jotta pattitilannetta ei jouduttaisi kärsimään viikkotolkulla.

Pika-avuksi tilanteeseen lähtevät huomenna postin matkaan nämä ihan tavistavistavislapaset aniliinista Nallesta, kokoa 110 cm, 36 silmukkaa, 2,5n bambut.

Ostin myös jo vanhan roosan väristä Isoveljeä (hii, taas ihana tekosyy ostaa lisää lankaa!), mutta se olikin niin paksua, että sen kanssa juttuun tuleminen vaatii vähän enempi aikaa ja niinpä siitä tehtyjä lapasia pitää kehitellä vähän kauemmin.

5 kommenttia:

kirsi-tuuli kirjoitti...

Siis todellinen kriisitilanne!! Onneksi ihanalta kummitädiltä sai käden... puikonkäänteessä apua. Ihanat lapset! Itse asiassa aniliinit lapaset tulisi olla joka naisen vaatekaapissa.

Anonyymi kirjoitti...

Pahan kuuloinen tilanne! Hyvä että kriisiapua oli tarjolla. Ja ihanat lapaset...

Mä olen seurannut blogia ja ihmetellyt kuinka joku voi olla noin taitava ja saada valtavasti aikaan! Ootko laskenut että kuinka monet villasukat sä omistat :)

Anonyymi kirjoitti...

Äh, nimi jäi pois, äskeisen kirjoitti Sanna

Riikkis kirjoitti...

Kirsi-Tuuli, tuo ei olisi ollenkaan huono idea tuo, että joka naiselle tuommoiset jemmaan!

Sanna, mulla on aika monet villasukat, mulla on ne aina jalassa, yötä päivää, kesät talvet. Mutta minun sukkani ovat suurimmaksi osaksi äireen kutomia, mulla ei omakutomia sukkia itselläni ole kovinkaan monia. Äiree osaa tehdä mulle parhaat :) ja minä tykkään tehdä muille. Nyt olis kolmea ihanaa sukkalankaa tuolla oottamassa, ainakin SNYn lähettämästä sukkalangasta teen itselleni. Hairaannuin vaan tänään yhteen huivilankaan joten sukat jäivät oottamaan...

kirsi-tuuli kirjoitti...

Ps. Jätin sulle haasteen Onnenkoukkuun, käy kurkkimassa, kun ennätät...