maanantai 23. marraskuuta 2009

BB-finaali

Do dii, nyt ovat siis neljä finalistia valmiina.

Esa ja Kätlin, niin selkeästi voittaja-ainesta koko ajan, että menee vähän liian helpolla jos (kun) jompikumpi heistä voittaa.

Antti, ei ei ei vaa mun mielestä oo reiluu (eiks oo hyvä perustelu?) että skaban vois voittaa noin lyhyellä talossaoloajalla.

Aso, nää sen puheet ja apinailut käyneet totaalisesti hermoon.

Mutta, jos äänestäisin, äänestäisin varmaan kuitenkin Asoa. Ollut talossa koko ajan (Käpä sentään kävi Filippiineillä välis!) eikä ole niin itsestäänselvä vaihtoehto kuin Esa.

Ugh. Olen puhunut.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Noniin! Eikun kirjallisena meneen tuotantoyhtiölle :)

En ole katsonut (kuin aloitusjakson) mutta itse olen koukussa diiliin ja siinä varmaan selviää tänään ketkä pääsee finaaliin... Ja Amazing Racen finalistit selvisi eilen.

Kyllä tosi-tv on elämää... :)
Sanna

Punatulkku kirjoitti...

Oon melkein 100 % samaa mieltä ehkä 99,5 % ;))

Riikkis kirjoitti...

Onneksi on tositv!!

Anonyymi kirjoitti...

Aso voittaa!!

Olen ihan samaa mieltä kuin sinä näistä finalisteista.

Lapset katsovat välillä bb-extraa ja Ason putrun laitolle naureskelevat. Sunnuntaina saivat omat lahjakassit CM:n jouluavajaisissa ja niissä oli jotain partavesinäytteitä(ne kassit oli tarkoitettu koko perheelle),niin olivat innoissaan,että saivat omaa putrua:-) Annettiin isälle ne kumminkin.
Sari