perjantai 15. helmikuuta 2008

Chili etsii ystävää

Tänäänkin on silmä hakeutunut monikertaan SNYn lähettämään Chili-kerään. Olen mietiskellyt sille kaverilankaa. Valkoinen Malibu ois suorastaan ylellinen, valitettavasti mulla on sitä liian vähän jäljellä.

Vierellä kävi jo Silverkin. Siitä ois tullut varmaan liian korea, onneksi hylkäsin ajatuksen.

Tällä hetkellä vahvimmilla on luonnonvalkoinen Florica, jota ois sopivasti suurinpiirtein kerällinen. Luulen, että nuo lähtevät puikoille seuraavaksi.

Sitä ennen ahkerasti olen urakoinut ja urakoimassa vihreää "omppulaukkua". Nyt pääsin hihnan kavennuksiin. Tää tule toverille, joten pitää yrittää tehdä ohjeen mukaan eikä soveltaa kovin kauheesti. Ei mun vahva laji.

Olen ollut päivän kotona, flunssaa pukkaa sen verran, etten tänään töihin lähtenyt. Hemun kanssa käytiin iltapäivällä terpparissa. Äiti diagnosoi taas oikein, korvatulehduhan se, kun kihnuttaa nuhaa, lämpö kiikunkaakun, kiukkuinen mies ja kovasti kiistää, ettei korvaan satu.

Kävimme ensin sairaanhoitajalla, joka huuhtoi korvasta käsittämättömät määrät mustanpuhuvaa vaikkua ulos. Sitten tuo kurkkasi ja totesi, että viisain käydä näyttämässä myös lääkärille. Lääkäri totesi samontein tulehdukseksi ja antoi kuurin.

Päätän raporttini sairastuvalta tähän.

2 kommenttia:

Saina kirjoitti...

Pikaista paranemista!!! Kummallekin.
Kiire viikko, mutta ihania postauksia löytyi täältä!

Riikkis kirjoitti...

Moikkis Saina ja kiitoksia. Tässäpä sitä törötellään, mutta ei ainakaan pahenemaan päin ole vointi, onneksi!